Калі вы сочыце за моднымі тэндэнцыямі-Будзьце ў курсе. Міжнародны даследчы інстытут Pantone зрабіў выбар галоўнага колеру на наступны 2024 год, што выклікае павышаную цікавасць у дызайнераў, маркетолагаў і ўсіх, хто працуе з колерам у сваёй дзейнасці.
“Персікавы пух” – гэта колер, які ўвасабляе ў сабе пяшчота і прыродную прыгажосць. Ён здольны стварыць атмасферу прымірэння і паслаблення. У модзе гэты адценне будзе падкрэсліваць жаноцкасць і рамантычнасць вобразаў. У дызайне інтэр’еру ён прыўнясе свежасць і лёгкасць, зробіць прастору больш утульным і гарманічным. Брэндбукі і лагатыпы ў новым колеры будуць выглядаць стыльна і сучасна. Яны змогуць прыцягнуць увагу і запомніцца сваёй натуральнасцю і лёгкасцю. Рэдызайн сайтаў і вокладак у адпаведнасці з новым трэндам дазволіць быць у трэндзе і прыцягнуць больш увагі да свайго кантэнту.
У лічбавай сферы персікавы пух будзе актуальны не толькі для сацыяльных сетак, але і для вэб-дызайну. Ён дапаможа стварыць мяккае і прыязнае ўражанне ў карыстальнікаў, што спрыяе выгодзе выкарыстання і паляпшэнню канверсіі.
Не забывайце таксама аб ужыванні гэтага адцення ў паліграфіі. Візітоўкі, брашуры, каталогі і іншыя друкаваныя матэрыялы, выкананыя ў гэтым колеры, будуць вылучацца сярод астатніх, прыцягваючы ўвагу і выклікаючы станоўчыя эмоцыі ў чытачоў. Не выпусціце магчымасць выкарыстоўваць гэты трэндавы адценне ў сваіх праектах і падкрэсліць сваю індывідуальнасць і стыль.