Праз адзіную сістэму можна адправіць зварот у любы дзяржаўны орган або дзяржаўную арганізацыю.
У мінулае сышла неабходнасць запаўнення спецыялізаваных формаў на інтэрнэт-сайтах гэтых атрымальнікаў.
Адрас адзінай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў: www.зварот.бел.
Перад падачай электроннага звароту заяўніку неабходна:
1) ідэнтыфікавацца;
2) Аўтарызавацца ў сістэме.
Грамадзяне ідэнтыфікуюцца ў сістэме з выкарыстаннем лагіна і пароля, сфармаваных імі ў працэсе рэгістрацыі.
Пры гэтым прадугледжваецца абавязковае пацвярджэнне факту рэгістрацыі па нумары мабільнага тэлефона, уліковага запісу нацыянальнай паштовай электроннай сістэмы, якую можна атрымаць у любым аддзяленні паштовай сувязі, або сертыфіката адкрытага ключа альбо ID-карты пры іх наяўнасці.
Для юрыдычных асоб пры праходжанні працэдур ідэнтыфікацыі ў сістэме прадугледжваецца выкарыстанне толькі сертыфіката адкрытага ключа альбо ID-карты, якая належыць кіраўніку або асобе, Упаўнаважанаму падпісваць звароту.
Увесь функцыянал сістэмы становіцца даступны толькі пасля ідэнтыфікацыі і аўтэнтыфікацыі заяўніка.
Каб падаць электронны зварот заяўніку патрабуецца толькі ўвайсці ў сістэму з дапамогай аднаго з пералічаных спосабаў без неабходнасці шматразовага ўводу адных і тых жа рэквізітных дадзеных (Прозвішча, імя, адрас месца жыхарства і да т.п.), якія патрабуюцца ў цяперашні час пры падачы кожнага электроннага звароту.
Адказы на звароты і апавяшчэнні таксама накіроўваюцца з дапамогай сістэмы.
Па жаданні заяўніка адказ на электронны зварот, як і раней, можа быць накіраваны ў пісьмовым выглядзе. Налады сістэмы дазваляюць атрымліваць пасля адпраўкі звароту анлайн або SMS-паведамлення аб тым, на якой стадыі разгляду знаходзіцца электронны зварот.